SM forum
5 September 2010, 09:47:58 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: SM forum SM en bondage daar houden wij van!

Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]
  Print  
Auteur Topic: Pijpen met mijn handen achter mijn rug vastgebonden  (gelezen 1045 keer)
Stella
Nieuweling
*

Bekijk profiel
« Gepost op: 9 Juni 2009, 20:41:27 »

Mijn meester is deze week niet goed voor mij geweest, het begon vorige week maandag al.
Ik moest naar hem toe komen en hij zei dat ik mezelf direct moest uitkleden en als ik dit niet deed, dat er dan iets vreselijks met mij zou gebeuren.

Ik ging dus snel uit de kleren want ik doe alles om mijn meester te behagen, hij pakte handboeien met van die scharnieren in het midden, waardoor ik mijn armen nieteens een beetje kon bewegen en deed ze heel erg strak om mijn armen.

Mijn handen werden er helemaal blauw van, daarna pakte hij een zweep en heeft hij mij iedere dag 100 slagen met de zweep gegeven. Mijn billen, mijn buik en mijn borsten doen er nu helemaal pijn van en de huid over mijn lichaam is bont en blauw.

Vandaag was hij in een pesthumeur omdat ik niet snel genoeg om mijn knieen ging voor hem, dit kwam omdat het pijn deed maar mijn meester had hier geen oren naar.

Hij duwde mij hard op de grond en schopte mij op mijn rug, toen ik met mijn buik op de grond lag deed hij de handboeien heel strak weer achter mijn rug en heeft hij aan mijn haren de kamer doorgesleept omdat ik een ondankbare slet ben.

Toen de tranen van de pijn in mijn ogen stonden moest ik ook zijn lul nog zuigen. Dit heb ik heel goed gedaan en daarom kreeg ik vandaag niet met de zweep. Misschien morgen weer zei hij tegen mij.
Anne
Nieuweling
*

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: 15 Juli 2009, 19:11:29 »

Ik krijg verlangens als ik dit lees....
Wil je meer schrijven alstublief ?
black-stewart
Nieuweling
*

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 7 Juli 2010, 15:45:00 »

Stella,

Dit is ook zo een mooi verhaal.. ook iets voor die site!?

Je schrijft erg goed!

Groetjes
Pagina's: [1]
  Print  

Ga naar: